Zdravá snídaně

Přinášíme osvědčený recept, jak správně nastartovat den.

Pokud chcete:
a. každé ráno obnovit zásoby energie, vody a nezbytných živin
b. říci STOP dalšímu přibírání anebo dokonce váhu postupně ubírat
c. jednou pro vždy vyřešit problém, jak z hlediska výživy správně zahájit denVíte, proč bychom měli zdravě snídat? 
Správně složená snídaně odpovídající zásadám zdravé výživy je nezbytná pro dodání potřebné energie a psychickou pohodu.
Nedávno bylo prokázáno silné spojení mezi nesprávnou snídaní a mnoha zdravotními problémy. Pravděpodobně víte, že naše tělo sestává ze 100 biliónů buněk, které ke své každodenní činnosti potřebují
114 různých živin.
Přesto ranní stravovací zvyklosti lidí v České republice jsou velmi neuspokojivé. Někteří nesnídají vůbec, jiní si ihned po probuzení dopřávají zcela nevhodná jídla.
Důležité je dodržovat již od rána pitný režim, abychom do večera zvládli alespoň 2,5-3 litry tekutin. Ranní káva ani silný černý čaj se ovšem nepočítají.
Samotná snídaně by nám měla dodat 20-25 % denní energie.
Člověk bez snídaně má tendenci se přejídat nebo pojídat průběžně během dne různé nezdravé „mlsy“. Roste riziko obezity a výživových nedostatků, nehledě na psychické následky.Snídaně = zdravý krok do nového dne
Snídaně by měla být prvním jídlem nového dne a dodat potřebnou startovací energii. Realita je však často jiná.
Snídani často vůbec nestihneme, nebo se odbudeme pečivem namazaným „něčím“ a zhltnutým za pochodu.
Snídaně je nejdůležitější jídlo dne – startuje tělo po osmi hodinách spánku, takže když ji vynecháme, brzy přijde únava.
Pravidelná snídaně = součást boje proti obezitěRanní jídlo působí jako jakýsi startér metabolismu. Ti, kdo ráno pravidelně snídají, se stravují během celého dne rozumněji a nemají takovou tendenci konzumovat prázdné kalorie, tedy jíst potraviny, které obsahují převážně rychlé sacharidy, ale nikoli vitaminy a minerály. Naopak ti, kdo nesnídají vůbec, mají potom tendenci spořádat přes den více tučných jídel a mívají také nutkání stále něco jíst i mezi jídly.
Jakým způsobem snídáte Vy?„Snídaně s obsahem karbohydrátů“
Po ránu způsobují jednoduché karbohydráty (sladké rafinované cereálie, bílé pečivo, toasty, atd.) okamžitý vzestup hladiny cukru v krvi, a tato zásoba cukru navíc musí být v organismu nějak vyrovnána. Přebytek cukru, který není spotřebován pro energii, je přeměněn a uskladněn jako tuk. Následkem toho klesá hladina cukru v krvi a tělo si žádá další karbohydráty. Tento cyklus se opakuje 2-3krát denně. Je to negativní cyklus, který je jednou z nejčastějších příčin vzniku nadváhy a mnoha dalších zdravotních obtíží.„Vynechávání snídaně“
 Pokud vynecháte snídani, hladina cukru v krvi klesne pod normální úroveň a to pro vás znamená útok chuťových buněk a pokles energie. Znovu obracíte pozornost k jednoduchým karbohydrátům, abyste dosáhli rychlého zvýšení energie. Jednoduché karbohydráty způsobí rychlý vzestup hladiny cukru v krvi a tento přebytek musí být v organismu nějak vyrovnán. Přebytečný cukr se přeměňuje na tuk. Tento cyklus se opakuje 2-3krát denně. Je to negativní cyklus, který je jednou z nejčastějších příčin vzniku nadváhy a mnoha dalších zdravotních obtíží.„Snídaně s vyváženým množstvím proteinu“
 Taková snídaně zásobuje organismus veškerými nezbytnými živinami a energií, aniž by způsobila zvýšení hladiny cukru. Pomáhá předcházet vzniku závislosti na cukrem přeplněných karbohydrátech během dne. Tímto způsobem zůstávají chuťové buňky pod kontrolou, touha po karbohydrátech (čokoláda, pamlsky, pečivo, rychlé občerstvení, perlivé nápoje, atd.)mizí a organismus pro získání energie využívá vlastní zásoby uskladněného tuku.Vyzkoušejte s garancí na 30 dní


Vyzkoušejte si měsíc správnou snídani

Správná snídaně musí splňovat čtyři hlavní kritéria:
1. Obnovit energii spotřebovanou za uplynulých 24 hodin
2. Obnovit zásoby stavebních jednotek spotřebované za uplynulou noc
3. Obnovit zásoby vody
4. Udržet hladinu energie na normální úrovni
Program pro optimální snídani, který vám pomůže vyřešit uvedené nedostatky:
1. Poskytuje organismu veškeré nezbytné živiny a vodu
2. Poskytuje energii prostřednictvím proteinu, nikoliv karbohydrátů
3. Nezpůsobuje zvyšování ani pokles hladiny cukru v krvi
Kromě toho náš program pomáhá:
• vyčistit zažívací ústrojí
• zlepšit vstřebávání živin
• udržovat rovnováhu vody během dne
Projekt zdravé snídaně vznikl po téměř 30 letech praxe v oblasti správné výživy a je osvědčený ve více jak 60 zemích světa

Zdravá snídaně od 30 Kč
Vyzkoušejte si měsíc správnou snídani
Získáte 100% garanci na vrácení peněz do 30 dnů
Stačí vyplnit dotazník na další stránce a náš poradce Vás nezávazně seznámí s Vašimi možnostmi.

Přechod na zdravé snídaně
Na základě vyplněného dotazníku Vás kontaktuje poradce a seznámí Vás s Vašimi možnostmi.
Vyplňte prosím následující dotazník, který nám umožní přizpůsobit program přesně Vašim individuálním potřebám.
Dotazník naleznete ZDE